من تا سایت رو باز کردم اینجا بود !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من تا سایت رو باز کردم اینجا بود !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT Crew
خوب دوست عزیز... دائما در حال حرکت هست...!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_s82 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می تونید حرکت ماهواره و مختصات نقطه ای که قرار داره رو ببینید...
من چند شات برای نمونه گذاشتم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks